منتديات احلي شله

اهلا بك زائرنا الكريم اذا كانت هذه اول زياره لك فنرجوا منك التسجيل وان كنت عضو فنرجوا منك الدخول

شباب×شباب

اهلا بالعضو الجديد مملكه الحب

فلنرحب به ترحيب جامد جدا جدا جدا له

اشهر منتداك هنا

اهلا ومرحبا بكم في منتديات احلي شله

بجنيه املج شوفى عمل ايه فى شعرى ماشاء الله

شاطر
    بياض الثلج

البلد : مصر
    الاوسمه : افضل عضوه

متميز بجنيه املج شوفى عمل ايه فى شعرى ماشاء الله

مُساهمة من طرف بياض الثلج في الإثنين فبراير 22, 2010 5:51 am

بسم اللة الرحمن الرحيم احب اسلم عليكم اولا واحدة واحدة انا كل ما ادخل قسم الشعر الاقى وصفات غريبة حطى اية ع اية خمسين حاجة ع بعض ومين فينا هتلاقى الوقت ولا الجهد حتى لتاتى بهذة الاشياء وخصوصا بيبقوا كاتبين حاجات غريبة مش موجودة رجل ضفدع زعلان ع مناخير نملة مطلقة وحاجات شبة دى المهم انا بقا عملت حاجة حلوة قوى من يوم وقولت لازم واللة اقول ليكو عليها اولا اشتريت من العطار بجنية املج للشعر وروحت البيت وقولت كل اللى هاعملة هاغلية وبعد ما اصفية احطة ع شعرى وفعلن عملت كدة غليتة واستنيت لما يبرد وحطيتة ع شعرى من باليل للصبح قمت لقيت شعرى زى مايكون ماشاء اللة حطيت علية شعر كمان تقل هو اصلا بيحطوة ساعة بس انا طولت انت بقا حطية زى ما انت عايزة هو للتتقيل الشعر اما نعومتة فية وصفة لما هجربها هقولكو عليها ولو واحدة عملتها ومشت بشعرها ف شارع انا بريئة منها اللهم بلغت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    اجيبني ما سألتك ان حبي لك حقيقه ام خيال
    فأن شعري عبدك المجنون
    اتً لا محال
    يسور العبد اذا قصت الحبال
    فزوبي عند حد الحب موتي فكوني لي
    فا للدنيا الزوال

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 17, 2017 11:45 pm