منتديات احلي شله

اهلا بك زائرنا الكريم اذا كانت هذه اول زياره لك فنرجوا منك التسجيل وان كنت عضو فنرجوا منك الدخول

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات احلي شله

اهلا بك زائرنا الكريم اذا كانت هذه اول زياره لك فنرجوا منك التسجيل وان كنت عضو فنرجوا منك الدخول

منتديات احلي شله

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب×شباب

اهلا بالعضو الجديد مملكه الحب

فلنرحب به ترحيب جامد جدا جدا جدا له

اشهر منتداك هنا

اهلا ومرحبا بكم في منتديات احلي شله

لو عندك حبوب وعايزة تخلصى من قرفها خشى

بياض الثلج
    بياض الثلج

لو عندك  حبوب وعايزة تخلصى من قرفها خشى Default6

البلد : مصر
    الاوسمه : افضل عضوه

لو عندك  حبوب وعايزة تخلصى من قرفها خشى Empty لو عندك حبوب وعايزة تخلصى من قرفها خشى

مُساهمة من طرف بياض الثلج الأربعاء مارس 24, 2010 3:38 pm

ازيكوا يا أحلى بنات..
    .. يا رب اقدر اقدم الفايدة لكل اللي بتعاني من مشكلة الحبوب..

بصوا يا جماعة انا الحبوب دي تعبتني قوي و لففتني عند الدكاترة و خدت علاجات و عملت وصفات للصبح.. لكن و لا حياة لمن تنادي
    انا من كل العلاجات اللي خدتها ماستفدتش غير من صابونة اسمها( اكنيزول) دي صابونة لحب الشباب ب 6 جنيه و ميزتها انها بتشيل الدهون م الوش و تخليه جاف و بكده بتقلل من فرصة تكون الحبوب.. الدكتور كان قاللي استخدمها مرتين ف اليوم بس انا باستخدمها كل ما ادخل الحمام..بجد جميلة قوي و بتشد الوش
    و كمان يا جماعة استخدمت كريم تقشير لوشي و ده بقه اللي كان مفاجأة ليا بجد.. الكريم ده هوه ( كلين اند كلير لتقشير الوجه) اولا يا جماعة بيقشر الوش من غير ماتحسي بقشرة و لو صغيرة ف وشك بالعكس الوش بيبقى ناعم و بيبيض مع الوقت.. و مع الوقت كمان هتلاقي الحبوب بدأت تطفي و وشك بدأ يرجع لأصله.. المشكلة بس هتبقى الاثار اللي هتروح مع الزمن و استمرار استخدامه..
    انا حسيت بالفرق بعد حوالي اسبوعين و بعد شهر و الله وشي بقى صافي الحمد لله.. و للأمانة فيه حبة من وقت للتاني بتطلع لكن مبتبقاش واضحة قوي و بتطفي بسرعة..
    ولسه فيه اثار ف وشي بسيطة( للعلم انا وشي كان معمر)
    انا اي حد دلوقتي يشوفني بيلاحظ الفرق ..
    يا رب اكون قدرت افيد بحاجة.. و مستنية ردودكم بقه عشان اتشجع اني انزل مواضيع تانية.

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 12:06 pm